از بالاترین و پارلمان نیوز و جرس   2009-12-28 12:12:28

عمادالدین باقی صبح امروز بازداشت شد. ماموران امنیتی صبح امروز با حضور در منزل وی طی تفتیش کامل منزل وی اقدام به بازداشت آقای باقی نمودند . طبق گزارش های معتبر ماموران امنیتی در هنگام بازداشت به طور گسترده ای منزل وی را به هم ریختند و تمامی آلبوم های عکس خانوادگی را نیز با خود بردند . همچنین با دختران وی نیز توهین هایی صورت گرفت .

پارلمان نیوز:اسناد بنیاد باران ثبت و ضبط و مدیرعامل آن بازداشت شد. به گزارش خبرنگار پارلمان نیوز یک منبع آگاه از بازداشت مرتضی حاجی مدیرعامل بنیاد باران و رسولی قائم مقام این مرکز خبر داد. این منبع به خبرنگار پارلمان نیوز گفت:صبح امروز با مراجعه ماموران اسناد بنیاد باران ثبت و ضبط و مدیرعامل و قائم مقام بنیاد باران بازداشت شدند. سید محمد خاتمی رئیس جهموری سابق پس از اتمام دو دورهٔ ریاست جمهوریش به همراه چند تن از وزاری دو دولت خود بنیادی رابه نام باران تأسیس کردند.

: حداقل پانزده نفر از معترضان ضد دولت، از جمله خواهر زاده ميرحسين موسوى، رهبر اپوزیسیون ایران، در درگیری های روز گذشته تهران کشته شده اند ::: در گزارش های اولیه تعداد کشته ها 5 نفر اعلام شده بود ولی تلویزیون دولتی ایران گزارش داد که تعداد کشته ها به 15 نفر رسیده است ::: وزارت اطلاعات ایران گفت که بیش از 10 تن از کشته ها عضو گروه های ضد انقلاب و تروریستی بوده اند ::: به گفته مقامات ایرانی، پلیس به مردم معترض در روز عاشورا تیراندازی نکرده است ...

قربانیان دیروز تهران: علی حبیبی موسوی، مهدی فرهادی نيا ، محمد علی راسخی نيا ، امير ارشدی و شهرام فرجی شمار کشته شدگان عاشورای دیروز در تهران، همچنان همان 5 نفری است که در شماره نیمروزی پیک نت، دیروز اعلام شد. هنوز هویت همه قربانیان اعلام نشده اما یکی از آنها خواهر زاده میرحسین موسوی بوده است. قربانیان و شماری از مجروحان دیروز تهران را به بیمارستان ابن سینای تهران منتقل کردند. از جمله خواهر زاده موسوی بنام "علی موسوی" را. غروب عاشورا میرحسین موسوی برای تحویل جنازه خواهر زاده خود به ...

شبکه جنبش راه سبز (جرس): خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران دقایقی قبل با انتشار خبری با عنوان " حاميان موسوي و خاتمي حرمت عاشورا را شكستند" از نیروهای بسیج و لباس شخصی خواست تا به خیابان انقلاب برود. خبرگزاری فارس نوشت:" اين افراد در روز عاشورا به جاي عزاداري با طرح شعارهاي انحرافي عليه نظام جمهوري اسلامي، اركان نظام و مطابق خواست دشمن و رسانه هاي غربي به جشن پرداختند." خبرگزاری فارس در حالی از حرمت شکنی هوادارا جنبش سبز رد روز عاشورا سخن گفته است که نیروهای گارد ویژه در کنار نیروهای لباس شخصی از صبح امروز به صورت بسیار بی رحمانه ای با معترضین عزادار برخورد کرده و در این میان بر طبق خبرهای تایید شده تاکنون 4 تن از هموطنانمان را به شهادت رساندند و جمع زیادی را نیز زخمی کرده اند. خبرگزاری فارس همچنین وضعیت کنونی تهران را آرام ! توصیف کرد.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات